rawrr
ENTRY ABOUT LINKIES STUFF TWITTER +FOLLOW
Owner


안영하세요 ! you have entered the memories land. Do navigate around and leave your messages in my cbox. Thank you. 안영 !


Tagboard


Family


[[CHANGE TO YOUR FOLLOWER WIDGET]]

Wishlist !!

wish1
wish2
wish3
wish4

D' Credits
What-Sun-Nite- Moment
Sunday 8 December 2013 • 07:13 • 0 comments
  Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera saya ucapkan kepada semua yang sedang membaca post ini . Apa khabar ? moga sihat wal afiat hendaknya . hari ni tak tahu nak cerita pasal apa . . 
  By The Way , untuk #LigaLawakSuperstar , Tahniah saya ucapkan kepada kumpulan #OMG kerana menjadi juara dan tak lupa juga kepada kumpulan yang lain seperti #ApaKasihToq , #AkuDiandra , #DerhakaSeorangCinderell , #Aku , #SpyKampung , #AsmaraLuna , #Ayoub Lasak . hope korang akan join lagi game show macam ni di lain masa . .
  i think , ini sahaja buat masa ini . In sha Allah kalau ada kesempatan masa , kelapangan waktu *sama je* saya akan men-post . In sha Allah . . jangan lupa , kalau ada apa-apa idea yang korang cuba nak kongsikan bersama saya , dialu-alukan untuk curahkan idea korang di Twitter -> @birdyira <-
  Selamat Malam . sebelum tidur , jangan lupa solat , baca doa Sebelum Tidur (kepada yang tak solat Isyak lagi)*Muslim* . . kalau hari ini adalah hari terakhir saya dapat melihat dunia , saya ingin memohon maaf atas segala silap salah , ketelanjuran kata sehingga ada diantara awak yang terasa , saya minta maaf sangat-sangat . . hope korang dapat maafkan . . Assalamualaikum , Bye .


PASTFUTURE